Branding Element Logos Volume 4

Branding Element Logos Volume 4

Net als z’n voorgangers geeft Logos 4 een onthullende kijk op de wereld achter het ontwerp van logo’s. Aan de hand van een prachtige selectie voorbeelden presenteert dit boek de achterliggende gedachte en het oog voor detail, waardoor de logo’s zo in het oog springen.


WIN 2x: Branding Element Logos Volume 4


Het boek is opgedeeld in vier thema’s: Eten en Drinken, Mode, IT en Cultuur; binnen elk thema worden aansprekende voorbeelden gepresenteerd, die laten zien hoe een sterk logo een merk kan versterken, zeker als de uitvoering in handen is van top-designers die er vrijwel nooit naast zitten.

Het boek bevat interviews met woordvoerders van acht gerenommeerde designstudio’s van over de hele wereld en combineert dit met schetsen, concepttekeningen en uitgewerkte ontwerpen. Hiermee biedt Logos 4 een unieke inkijk in het creatieve proces en in het doorzettingsvermogen, dat aan de basis ligt van een succesvol logo.

Maak kans op Logos 4!

Ga naar actie.drukwerkmax.nl/branding-element-logos-4 en vul hier een ordernummer in van een bestelling die je hebt geplaatst tussen 2 oktober en 22 oktober 2018. Elk ordernummer is één kans waard. Meedoen kan tot en met maandag 22 oktober 2018. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht.

Wil je het boek zelf kopen?

Bestel dan hier het boek bij MENDO voor €50,-

grafisch ontwerp graphic design book boek logos branding (2)

grafisch ontwerp graphic design book boek logos branding 2

grafisch ontwerp graphic design book boek logos branding

grafisch ontwerp graphic design book boek logos branding 4

Volgend artikel:
Dit artikel is geschreven door

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *