Buitenreclame: deze 6 producten werken echt!

Buitenreclame: deze 6 producten werken echt!

Als je over straat loopt wordt je blik regelmatig getrokken naar veel verschillende soorten reclame: van het uithangbord van de plaatselijke kapper tot de kleurige vlaggen van de groenteboer om de hoek. Al deze uitingen vechten om de aandacht van de nietsvermoedende passant. Als je ervoor kiest om je te mengen in deze strijd, kun je maar beter goed beslagen ten ijs komen.

Welke 6 soorten buitenreclame werken echt? DrukwerkMAX deelt ze met je:

1. Deurhangers voor aan de fiets of auto

Een goede deurhanger hoeft niet zielig binnen te blijven hangen. Nee hoor, laat jouw deurhanger maar eens lekker naar buiten en hang ’m aan fietsen of een rij auto’s. Zo wappert je merk de mensen tegemoet. Niet alleen een vrolijk gezicht, maar voor auto- en fietsbezitters ook echt een belangrijk contactmoment.

2. Jouw merk aan de mond met kartonnen bekertjes

Een kartonnen bekertje… dichter bij je doelgroep kun je niet komen. Jouw boodschap wordt de mensen letterlijk onder de neus gedrukt, of eigenlijk doen ze dat zelf. Nog beter! Een bekertje met een strak design of grappige spreuk valt op. En het mooie is kartonnen bekertjes worden overal gebruikt. Denk maar eens aan je eigen sportvereniging.

drukwerkmax-buitenreclame  drukwerkmax-buitenreclame

3. Plaatselijke superheld met handige vouwkaarten

En als je inmiddels heel goed zichtbaar bent op de plaatselijke voetbal-, hockey- of tafeltennisclub dan doe je er gewoon een schepje bovenop. En wel met een superhandige vouwkaart. Iedere week een gesponsord spelschema. Zo maak je je geliefd.

4. Posters blijven effectief

Een golden oldie in de buitenreclame blijft natuurlijk de poster. Als je deze op strategische plekken door de stad hangt en combineert met een slimme online campagne, ben je zowel digitaal als offline prachtig aanwezig. Laat je bij het ontwerpen van de poster bijstaan door een professional. De ene poster is de andere niet.

5. Slagen met de beachflag

Laat je niet misleiden door het woord ‘beachflag’, want deze vlag kun je op veel meer plekken zetten dan alleen op het strand. De verwijzing naar ‘beach’ heeft te maken met het feit dat deze wapperende buitenreclame in weer en wind kan blijven staan. Nog een groot voordeel: het oogt ontzettend gezellig. Een positieve prikkel dus voor voorbijgangers en klanten.

6. Sit back met deze ‘branded’ stoel

Sit back and relax. De strandstoel of regisseursstoel zijn ook te leveren met jouw eigen logo. Allerlei kleurrijke stoeltjes op een terras, een beurs of een festival waarop je bedrijfsbeeldmerk prijkt. Wat wil een mens nog meer?

Kortom, een hele hoop manieren om je zichtbaarheid buiten te vergroten. De mogelijkheden zijn eigenlijk veel talrijker dan je denkt. Met wat voor soort buitenreclame heb jij weleens succes gehad?

Het team van DrukwerkMAX

Volgend artikel:
Previous Post:
Dit artikel is geschreven door
W J

Marketeer bij DrukwerkMAX

There are 2 comments for this article
    • DrukwerkMAX
      DrukwerkMAX at 1:34 pm

      Dankjewel voor je reactie Maaike. Dat vinden wij erg leuk om te horen! Voor welk product ben je gegaan?

      Met vriendelijke groet,
      Wanita | DrukwerkMAX

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *