Logo Modernism

Logo Modernism

Deze ongekende TASCHEN publicatie, met inleiding van Jens Müller, brengt ongeveer 6.000 merken in beeld uit de periode 1940-1980. Variërend van media concerns, detailhandel reuzen, en luchtvaartmaatschappijen.


 WIN: 2x Logo Modernism


Het boek is verdeeld in 2 hoofdstukken: Geometrische effecten, en typografische effecten. Elk hoofdstuk wordt vervolgens onderverdeeld in vorm en stijl. Het boek is een must voor iedereen die een nieuwe huisstijl moet ontwikkelen.

Maak kans op het boek Logo Modernism!
Ga naar actie.drukwerkmax.nl/logo-modernism/ en vul hier een ordernummer in van een bestelling die je  hebt geplaatst tussen 1 maart en 21 maart 2016. Elk ordernummer is één kans waard. Meedoen kan tot en met maandag 21 maart 2016. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht.

Wil je het boek zelf kopen?
Bestel dan hier het boek bij MENDO voor €50,-
drukwerkmax_winactie_boek_logo_modernism_02 drukwerkmax_winactie_boek_logo_modernism_03 drukwerkmax_winactie_boek_logo_modernism_05 drukwerkmax_winactie_boek_logo_modernism_06 drukwerkmax_winactie_boek_logo_modernism_07

Volgend artikel:
Previous Post:
Dit artikel is geschreven door
MENDO

MENDO is a candy store for book aficionados. Alles draait bij MENDO om boeken die visueel inspireren en prikkelen. Zowel de winkel in de 9 Straatjes in Amsterdam, een design van Concrete Architectural Associates, als de bekroonde online store worden bezocht door boekenliefhebbers vanuit de hele wereld. Bij MENDO vinden zij een constant wisselende, zorgvuldig gecureerde collectie boeken op het gebied van fashion, fotografie, interieur, grafisch vormgeving, lifestyle, eten en reizen. Op Facebook zei Lieke ooit: “MENDO equals book porn.” Beter hadden we het zelf niet kunnen zeggen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *