Logo Style

Logo Style

Het inspiratieboek Logo Style laat maar weer eens duidelijk zien dat een logo een van de meest belangrijkste ontwerpelementen is bij het creëren van een identiteit. Vooral met de exponentiële groei van startups en het aantal nieuwe producten worden logo’s steeds belangrijker. Voor elk merk geldt dat het bijbehorende logo herkenbaar moet zijn en door een helder ontwerp de juiste boodschap moet overbrengen.


WIN 2x: Logo Style


Dit boek laat een diversiteit aan logo’s zien vanuit het perspectief van artistieke stijlen en periodes. Door verschillende ontwerpstijlen te integreren met oog voor historisch ontwerp en kunstbewegingen komen er vier uitgebreide categorieën naar voren: decoratieve stijl, modernisme, postmodernisme en digitale tijdperk.

Maak kans op Logo Style!

Ga naar actie.drukwerkmax.nl/logo-style en vul hier een ordernummer in van een bestelling die je hebt geplaatst tussen 29 augustus en 18 september 2017. Elk ordernummer is één kans waard. Meedoen kan tot en met maandag 18 september 2017. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht.

Wil je het boek zelf kopen?

Bestel dan hier het boek bij MENDO voor €45,-

winactie_inspiratie_huisstijl_logo_drukwerkmax_5 winactie_inspiratie_huisstijl_logo_drukwerkmax winactie_inspiratie_huisstijl_logo_drukwerkmax_2 winactie_inspiratie_huisstijl_logo_drukwerkmax_4winactie_inspiratie_huisstijl_logo_drukwerkmax_3

Volgend artikel:
Previous Post:
Dit artikel is geschreven door
MENDO

MENDO is a candy store for book aficionados. Alles draait bij MENDO om boeken die visueel inspireren en prikkelen. Zowel de winkel in de 9 Straatjes in Amsterdam, een design van Concrete Architectural Associates, als de bekroonde online store worden bezocht door boekenliefhebbers vanuit de hele wereld. Bij MENDO vinden zij een constant wisselende, zorgvuldig gecureerde collectie boeken op het gebied van fashion, fotografie, interieur, grafisch vormgeving, lifestyle, eten en reizen. Op Facebook zei Lieke ooit: “MENDO equals book porn.” Beter hadden we het zelf niet kunnen zeggen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *